neděle 4. ledna 2015

Grand Illusion - Bonnie Hunter´s mystery - Finale - Konec? Jak pro koho.

Přišel čas pochlubit se cizím peřím - takhle vypadá Grand Illusion v mém podání. Velikost si upravím, takže top by měl být v originále 5*5=25 bloků, já se chystám na 3*5=15 bloků. Nechce se mi šít obrovskou deku, takové jsem šila již dvě a obě skončily u stejné majitelky. Zase by si nárokovala státi se vlastníkem této jistě překrásné deky a to nemohu (alespoň prozatím) připustit.
Nyní mám ušity 4/15, další bloky budou otázkou dlouhých zimních večerů beze sněhu.
Už mě taková teplá zima ubíjí a potřebovali bysme nějakou sněhovou kalamitku. V Praze už byla, my si počkáme na trochu větší závěje.
V pondělí ráno mrkněte na Link-Up-Party k Bonnie.

Pěkný rok 2015!



It is time to show you a part of Grand Illusion quilt top im my colour option.I will not make 25 block. I have decided to make 3*5 block. I do not like to make a large quilt for now. I´m going to finish another 11 block during long winter evenings without any snow.
See Monday Link-Up Party.

Happy new year 2015!



7 komentářů:

  1. Love it!
    (Did you try that adorable red plaid fabric for corner stones? It is so beautiful, I think it deserves/needs a bit more room to show off ;-) )

    OdpovědětVymazat
  2. Love your colour choices. Happy Quilting

    OdpovědětVymazat
  3. Beautiful! I love the colors you have chosen. You are so brave to make different color choices. Gorgeous!

    OdpovědětVymazat
  4. Tedy, moc jsem si těmi barvami nebyla jistá, ale výsledek je perfektní. Já mám docela problém s přišitím těch obdélníčků - nepřesnoti v šířce švu se holt projevují :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jitko, dostala jsem se k Vám přes Věrku (Verpa)... Vaše bloky jsou super veselé! Mám moc ráda barvy a výsledek Vaší práce je opravdu krásný!!! Ať se daří až do konce :) Jolana

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.