pondělí 9. února 2015

Chňapky do školy - Potholders go to school

Zadání: něco jednoduchého do školy. Vybrala jsem béžovou látku, která se mi a) nelíbí a za b) mám jí moc.
Aby chňapky nebyly moc nudné, přidala jsem barevné okraje, ale moc jsem nevybírala, z hromady nařezaných 5 cm pruhů jsem vybrala ty delší. Chňapky jsem prošila barevně - spodní nit byla červená a horní tyrkysová



My dauhter asked me to meke some potholder to shool kitchen. I choosed beige fabric which I do not like much and have a large piece in my stash. I added colour binding not to be very boring.
It is quilted by red string from the back and turqiose string from the top. 

1 komentář:

  1. Náhodou vypadají dost dobře, myslela jsem, že je to dárek do tomboly na školní ples :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.