úterý 22. září 2015

Hnědé šupiny II. - The Brown Scales quilt II.

Výsledný rozměr 162* 206 cm
Velikost bloku: 30 *30 cm
Výplň: vlněná
Látky na zadní straně: Bespoken od Art Gallery Fabrics
Prošito na stoji

Nechtěla jsem dělat na zakázku a nechtěla jsem dělat stejnou deku podruhé.
Látky na přední stranu si dodala zákaznice a chtěla hnědou deku. Moc se jí líbila předcházející deka Hnědé šupiny a nakonec mě umluvila k výrobě druhé sestry.
Začala jsem v květnu praním látek. 
Top jsem ušila poměrně rychle podle dávno vyzkoušeného návodu.
V létě jsem šila velmi málo  a psala ještě méně.
Na konci září mohu hrdě zahlásit, že další kostlivec vylezl ze skříně a už mi tam nestraší. 











It´s final size is 64" * 81" 
Size of block is 12" * 12"
Batting: wool
Fabrics at the backs side:  Bespoken by Art Gallery Fabrics 
Machine quilted

I started in May by washing fabrics.
I hope you have used my tutorial.
I sewed very litlle during holydas and did not white much.
I´m happy that another UFO is finished.



Největší radost mám z mámy medvědice. 
I love best mum bear.



Zadní strana se mi povedla, opět jsem měla málo látky, tak jsem si pomohla jinak.
I was low of back side fabric so I helped myself this way:

5 komentářů:

  1. Beautiful! Love these colors/prints together.:)

    OdpovědětVymazat
  2. The colours are bold and bright. The label is a great idea.

    OdpovědětVymazat
  3. Opět zajímavá deka i zádíčka jsou šikovně poskládána. Jitka umííííííííí. M.

    OdpovědětVymazat
  4. A lovely finish! The colours all meld into one another, very effective!

    OdpovědětVymazat
  5. Výsledek je moc pěkný, mám ráda tyto náhodné kombinace látek, které ožívají pod rukama v harmonický celek.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.