pondělí 30. listopadu 2015

Allietare, Part 1! - Mystery s Bonnie Hunter

Těšila jsem se na letošní mystery s Bonnie Hunter a je zde!

Zatím vás nebudu unavovat výběrem barev, ale jsou jiné, než zvolila Bonnie. Pouze neutrální bude neutrální. Místo tmavě šedé budu mít světle zelenou.
V první části jsem si ušila 9 kusů půlených čtverců velikosti 5 cm. Šila jsem z pruhů 5 cm širokých a použila trojúhelník Easy Angle. Výsledná velikost v bloku bude 3,5 cm.

Mrkněta na Link-up na další výtvory.



I was looking forward this year mystery with Bonnie Hunter. it is already here!
I will not show you my fabric yet, I will use different colour scheme then Bonnie. Only neutral is neutral. Dark grey is light green.
I sewed first 9 unit from my 2" scraps  bin.
See Monday Link-Up. 

9 komentářů:

  1. Ahoj, tak jsem tipovala dobře, že dáš jiné barvy. Já jsem letos taky děsně odvážná, právě jsem dala fotky na blog. Ještě jsem zjistila, že s námi šije mystery jedna šikulka z Dámy, prý tě zná přes mail, její nick je tobolka a je to Jana, v galerce má asi 6 dek podle Bonnie, nevím, jestli to uvidíš http://foto.dama.cz/galerie.php?u=129459. To je super, budeme se hecovat navzájem. Jen teď moc nemám čas, tak vždy jen pár kousků :)

    OdpovědětVymazat
  2. I'll be looking forward to seeing the rest of your fabric choices.

    OdpovědětVymazat
  3. Lové it, it Will be great.
    Pascale

    OdpovědětVymazat
  4. Glad you are participating in the mystery!

    OdpovědětVymazat
  5. Pretty fabrics! We all look forward to the mystery, it is so much fun!

    OdpovědětVymazat
  6. Can't wait to see the rest! Happy Quilting!

    OdpovědětVymazat
  7. Jitko, už se těším , jak si česká trojice povede v tomto projektu. M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.