čtvrtek 12. listopadu 2015

Zámecké schody pro Majku - For my friend

Rozměr deky je 140 * 200 cm
Výplň: 100 % polyester
Látky: zbytky a recyklované povlečení, košile ...
Prošívala jsem na stroji.

Tato deka není úplně moje barevnost, nemám moc ráda béžovou, ale bylo to přání mé kolegyně. Proto jsem přidala i výraznou červenou.




The size of quilt is 55 * 79 "
Batting:  100 % polyester
I used recycled fabric and scraps.
It is machine qulted.

They are not realy  my colours but my friend ask me to use some neutral beige and brown.  I do not like much neutral so I add some red.

Každý blok je jiný, jsou šity volnou technikou bez měření (zámecké schody), na hvězdy jsem pravítko použila.
Prošívání se liší dle nálady. Nejdříve jsem zkusila geometrické tvary, pak vzor peří.

Every single block is different also in quilting.









Zadní strana a detail prošívání:
Proč sešívám zadní stranu? Chyběla mi látka, tak jsem si pomohla jinými hnědými látkami.

The back side and detail of quilting.
Why I sewed the back side? I was low of back beige fabric.







4 komentáře:

  1. Nádhera, s prošíváním sis tedy vyhrála. Moc se mi líbí ty schody, které vytváří efekt bloku postaveného na špičku.

    OdpovědětVymazat
  2. What a fabulous looking quilt! LOVE the border and addition of red especially!

    OdpovědětVymazat
  3. Lovely colors and design! Your friend is very lucky!

    OdpovědětVymazat
  4. Absolutely gorgeous quilt, every bit of it!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.