pondělí 7. prosince 2015

Allietare, Part 2! - Mystery s Bonnie Hunter

2. část je zde!  Připomíná mi to domečky, ale zvolila jsem jinou barevnost, takže ty mé jsou s tyrkysovou střechou.

Moje barvy: světle zelená, tyrkysová, meruňková a tmavě zelená. Neutrální je tisk na bílé.

Velikost bloků: zde jsem se trochu zasekla. 1,5 * 4 "  jsem ušila z 5 cm pruhu, délka čistá 9,3 cm. (1,5 " = 3.5 cm, 4 " =  9,3 cm) - není to přesný přepočet, ale vycházím z mého  základního rozměru a to je nastříhaný 5 cm pruh. 




It look like houses, bu my houses have a  turquoise roof.

I have chosen this fabrics and colours: light green, dark green, turquoise and apricot.

11 komentářů:

  1. I had trouble with the metric conversion this time, too. I ended up re-making my first week's units to a new measurement.

    Your little houses are cute!

    OdpovědětVymazat
  2. Super barvičky. Já šiju v palcích díky kámošce, od teré mám za dobrou cnu sadu pravítek.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí ta svěží zelená s modrou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Very lovely units for clue #2. Love your colors, they are so nice together.

    OdpovědětVymazat
  5. I'm enjoying your color choices! I'm looking forward to seeing your finished quilt!

    OdpovědětVymazat
  6. I too have a turquoise where you do, but instead of green have dark brown..really going to be fun to see these evolve!

    OdpovědětVymazat
  7. Great fabric colors! Thanks for sharing!

    OdpovědětVymazat
  8. beautiful colors. I will enjoy watching your project and your posts. Mary/ www.stitchinggrandma.wordpress.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.