neděle 27. prosince 2015

Allietare! Part 5! - Mystery s Bonnie Hunter

Po ušití páté části mám trochu času si pohrát.



Už Vám začíná vrtat hlavou, jak bude vypadat celá deka?
Budou boky 7" nebo 14 " nebo jiné velikosti?

Do you think  about future  settings?







14 komentářů:

  1. Ty jsi rychlík. Bloky máš krásné, nejvíc se mi líbí ten poslední, velký. Já teda Tipuju, že se budou střídat dva typy hvězd, ale třeba to bude úplně jinak 😉

    OdpovědětVymazat
  2. Možná bude jen jedna velká hvězda ;) taky jsem napnutá... líbí se mi ta prostřední hvězda...

    OdpovědětVymazat
  3. Your blocks are great. Your quilt will be beautiful. Happy sewing.

    OdpovědětVymazat
  4. Love your bright, happy colors. And your guesses are very interesting.

    OdpovědětVymazat
  5. I love all your ideas for guessing at the layout!

    OdpovědětVymazat
  6. All great blocks! fun colors to work with.

    OdpovědětVymazat
  7. Your setting guesses look great!
    I really love your colors - your quilt is going to be a joy to look at!

    OdpovědětVymazat
  8. Wonderful colors, and your settings are fun. I hope we use some more gold soon. Love seeing your progress.

    OdpovědětVymazat
  9. Your layout guess is pretty and seems plausible. I really like your colors, too!
    Sandy at sewhigh.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Love your colours, can't wait to see your quilt come together. The many layout possibilities the units offer make this one a real fun mystery!

    OdpovědětVymazat
  11. Love your colours - they are like a hot summer day.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za zpětnou vazbu.
I´m happy to hear from you.